Artykuły z kategorii: Transport, logistyka i pojazdy
Smart Fortwo
Wśród samochodów, należących do segmentu A, warto wymienić Smart Fortwo. Jest on wypuszczany do sprzedaży przez koncern Mercedes-Benz pod marką Smart. Model ten powstaje już od 1998 roku. Pierwsza generacja Smart Fortwo miała swój debiut w trakcie targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w roku 1997.
Niepowtarzalna bryła
Jeśli mówimy o harleyach i zaczynamy je sobie wyobrażać, to od razu nasuwają nam się skojarzenia z bardzo konkretną bryłą, która zdecydowanie wyróżnia te wspaniałe motocykle na tle innych jednośladów. Przede wszystkim są to maszyny bardzo majestatyczne, które doskonale prezentują się na drodze. Obs
Suzuki Splash
Do segmentu A należy na przykład znany samochód Suzuki Splash. Był produkowany w latach 2008-2014 w Magyar Suzuki Corporation. Głównym miejscem produkcji jest Ostrzyhom na Węgrzech. Wyjechało stamtąd naprawdę wiele egzemplarzy tego modelu. W 2014 roku pokazano także nowy model Celerio, przeznaczony
Harley w branży odzieżowej
Obecnie Harley-Davidson to przede wszystkim motocykle, stanowiące obiekt pożądania milionów ludzi na świecie. O tym wszyscy wiemy i nie jest to dla nikogo zaskoczeniem. Warto jednak wiedzieć o tym, że amerykańska marka nie ogranicza się tylko do jednośladów. Stara się bowiem konsekwentnie budować si
Suzuki Swift
Pierwsze Suzuki Swift pojawiło się już w 1983 roku. Zadebiutował on jako pierwszy model miejski tego japońskiego koncernu, jaki został wypuszczony na rynek globalny. Produkcja pierwszej generacji miała swój finał w 1989 roku, a po dwóch latach ukazała się jego druga odsłona. Suzuki Swift II został b
Awaria pojazdu na trasie
Awaria pojazdu na trasie to nic przyjemnego, o czym z pewnością miało okazję się przekonać wielu kierowców. Wtedy najważniejsze jest, aby jak najszybciej poradzić sobie z usterką i bezpiecznie dotrzeć do celu. Jak naprawić samochód na trasie? Jeżeli jest to usterka, taka jak przebita opona, bez p
Zderzenie czołowe – najważniejszy test Euro NCAP
Pierwszym zasadniczym kryterium, na którym opiera się wydanie opinii, co do bezpieczeństwa danego pojazdu jest sprawdzenie odporności na skutek zderzenia czołowego. Test opiera się na przeprowadzeniu symulacji uderzenia pojazdu z nieruchomą przeszkodą przy prędkości sześćdziesięciu czterech kilomet